کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    بهترین عایق چسبدار حرارتی و برودتی الاستومری فوم : عایق حرارتی و برودتی نسوز، غیر رشته ای و غیر متخلل می باشد؛ این بدان معناست که هیچ گونه ذرات مضری در حین عملکرد و نصب عایق، از آن جدا نخواهد شد و در محیط پیرامون پراکنده نمی شود. ضمناً هیچ گونه ابزار خاصی جهت نصب و اجرای عایق فوم الاستومریک مورد نیاز نمی باشد. همچنین می توان جهت داشتن ظاهری مناسب و زیباتر، در مکان هایی که عایق فوم الاستومری در معرض دید قرار دارد، آن را رنگ نمود. ضمناً، فرآیند نصب و اجرای عایق الاستومریک نسبت به سایر عایق های سنتی و قدیمی بسیار آسان، سریع، تمیز و با کیفیت تر می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 آذر 1402 - 11:40
    بازدید : 30

    نصب و اجرای انواع فوم آکوستیک در ساختمان : قابل استفاده برای صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین ها، پمپ ها، ژنراتورها، کمپرسورها، مکان های عمومی مثل سالن های آمفی تئاتر، کنسرت و سینما، استودیو و اتاق ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صوتی دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صوتی روکار کف. این دست از عایق صوتی آکوستیک با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به پنل آکوستیک یا عایق صوتی شانه تخم مرغی معروف می باشند. این پنل ها می توانند طیف وسیعی از صداها با فرکانس های بالا را جذب کرده و از پژواک آن جلوگیری کنند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 آذر 1402 - 11:49
    بازدید : 31

     فروش رزین پودری با خدمات غیر حضوری ارم : رزین های اپوکسی مشتق شده از بیسفنول A بسته به خصوصیات نهایی مورد نظر اغلب با پلی استرها،  انیدریدها، آمین ها، پلی یورتان، فنولیک ها یا پلی آمیدها پخت می شوند. پخت رزین اپوکسی فرایندی گرمازاست که می تواند در حد چند ثانیه تا چند هفته طول بکشد. انتخاب عامل پخت بر فرایند پخت سیستم مانند سرعت پخت، دمای پخت، گرمای آزاد شده و گرانروی سیستم تاثیرگذار است. همچنین عامل پخت با تعیین نوع پیوند و میزان شبکه­ ای شدن سیستم بر مقاومت شیمیایی و حرارتی، خواص فیزیکی، مکانیکی و الکتریکی نهایی محصول تاثیرخواهد گذاشت. رزین های اپوکسی جامد به دلیل طول زنجیره بلندتر فاصله بیشتری بین پیوندهای عرضی ایجاد می کند، در نتیجه انعطاف پذیری و استحکام آن بهبود می یابد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 آذر 1402 - 11:18
    بازدید : 30

    نمایندگی عایق فومی ورقی عایق کاری در گوهردشت : فوم پلی‌اتیلن تقریبا هیچوقت آنطور که شایسته است مورد توجه قرار نمی‌گیرد. مردم با اشکال دیگر مواد بسته‌بندی نظیر فوم پلی‌اورتان و پلی‌استایرن آشنا هستند. پلی‌استایرن به‌طور معمول در فنجان‌ها استفاده می‌شود و عمده محبوبیتش به علت نرم ولی در عین حال با دوام بودنش است.‌ با این حال پلی‌اتیلن از نظر عملکرد و دوام از هر دوی این گزینه‌ها بهتر است. فوم پلی‌اتیلن برخلاف سایر مصالح که کاربرد‌های بسیار خاصی دارند، در طیف گسترده‌ای از کاربری‌ها، هم تجاری و هم مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فوم‌ ها خیلی بیشتر از آن چه مردم تصورمی‌کنند رایج و کاربردی هستند؛ از کمک کردن به دستگاه‌ها برای شناور ماندن در آب گرفته تا ایمن نگه داشتن آن‌ها هنگام حمل در آسمان.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    23 آذر 1402 - 10:7
    بازدید : 30

    هزینه های نصب سیستم عایق کاری حرارتی کامپوزیت : ورق کامپوزیت از ترکیب دو یا بیشتر ماده تشکیل شده است. معمولاً یک ماتریس پلیمری (مانند رزین اپوکسی) و یک تقویت‌کننده (مانند الیاف کربنی، الیاف شیشه‌ای و یا ذرات سخت) در ترکیب استفاده می‌شود. نوع ماتریس و تقویت‌کننده می‌تواند ویژگی‌های نهایی ورق را تحت تأثیر قرار دهد. استحکام و سختی یکی از ویژگی‌های مهم ورق کامپوزیت، استحکام و سختی بالای آن است. استفاده از تقویت‌کننده‌های مقاوم و ماتریس پلیمری مقاوم، ورق را در برابر تنش‌ها، فشار و ضربه‌ها مقاوم می‌کند. این ویژگی‌ها می‌توانند ورق کامپوزیت را در برابر شکستگی و خرابی حفظ کنند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 آذر 1402 - 10:38
    بازدید : 33

    خرید عایق رطوبتی برای چوب نانو در تهران : عایق رطوبتی برای چوب از آنجایی که بر اساس رزین های آکریلیک فرموله شده اند مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی دارند. یکی از این عوامل تابش مستقیم نور خورشید است. برخی از وسایل و تجهیزات چوبی در معرض تنش های فضای اطراف قرار دارند. خوشبختانه این نوع عایق نه تنها در مقابل رطوبت مقاوم است بلکه به خوبی می‌ تواند اشعه UV خورشید را نیز که مستقیم روی سطوح اثر می‌گذارند تحمل کنند. این ویژگی در مورد نمونه های دیگر عایق رطوبتی تک جزئی مانند عایق رطوبتی قیری پلیمری و عایق سفید بام نیز صدق می‌کند. علاوه بر همه اینها گرد و غبار و آلودگی های محیط تاثیر منفی روی لایه رنگ ندارد. تنها نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهیم این است که شرایطی فراهم کنید تا پوشش رنگی به خوبی خشک شود. بعد از آنکه یک لایه کاملا سختی ایجاد شد عوامل محیطی مذکور تاثیری روی آن نخواهند داشت.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 آذر 1402 - 10:39
    بازدید : 37

    بهترین عایق مواد کاهگل نانو در کرج گلشهر : استفاده از این نوع ملات در محیط های مختلفی از جمله مکان های گردشگری، رستوران های سنتی، باغ ها، مراکز تفریحی و تاریخی شهر کاربرد فراوانی دارد. بهترین روش برای خرید کاهگل سنتی مراجعه به کارگاه های ساختمانی عرضه کننده و یا نمایندگی های معتبر در این زمینه است. شما می توانید با مراجعه به این مراکز از قیمت به روز و نیز کیفیت آنها با خبر شوید و با توجه به نیاز خود متناسب ترین نوع کاهگل را انتخاب کنید. مواد کاهگل نانو با قابلیت نفوذ پذیری بالا روی سطوح کاهگل نما به آن خاصیت آب گریز و ضد آب می‌دهد و بدون هیچ گونه تغییر رنگ سطح آن را عایق می‌کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 آذر 1402 - 13:34
    بازدید : 24

    کاربرد ورق ترموپلاست پلی کربنات شفاف تخت  : ترموپلاست با قابلیت تغییر فرم در دفعات مختلف یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی به شمار میرود. با هر بار تولید یک قطعه با این پلیمر، محصولات با فرم های متفاوتی پدیدار میشود. این ماده پلیمری دارای قابلیت دانسیته کم است و در بهبود دادن به مواد توانایی دارد. در دمای کم بسیار منعطف و قابل بازیافت است. ترموپلاستیک در نواحی آمورف دارای ویژگی کشسانی است و در ناحیه بلورین خاصیت استحکام دارد. ناحیه بلورین در اثر دمای بیش از نقطه ذوب از بین می رود. پلی اتیلن از بهترین، پرمصرف ترین و ارزانترین نوع ترموپلاستیک است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 آذر 1402 - 13:27
    بازدید : 25

    کارایی انواع عایق‌ های نسوز حرارتی در ساختمان : عایق‌های نسوز، همانطور که از نام‌شان پیداست، دسته‌ای از عایق‌ها هستند که در مقابل آتش تحمل بالایی دارند. این عایق‌ها در دماهای بسیار بالا خواص فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ می‌کنند، دچار تغییر نمی‌شوند و نقطه ذوب مشخصی ندارند. اگر عایق های نسوز در دمایی بیشتر از حد تحمل خود قرار بگیرند ذوب یا شعله‌ور نمی‌شوند، بلکه ممکن است دمای بالا باعث نرم شدن آن‌ها شود. انواع عایق های نسوز از ترکیبات مختلف معدنی و صنعتی ساخته می‌شود که اصلی‌ترین آن‌ها سیلیسیم (Si)، آلومینیوم (Al)، منیزیم (Mg) کلسیم (Ca)، کرم (Cr) و کربن (C) است. تحمل بالا این عایق های نسوز صنعتی و مقاومت آن‌ها در برابر آتش، باعث شده است که این عایق‌ها در صنایع مختلفی به کار برده شود. از انواع عایق های نسوز در صنایعی مانند پتروشیمی، فولاد، شیشه و سایر صنایع مرتبط با ذوب و ریخته گری استفاده می‌ شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 آذر 1402 - 11:8
    بازدید : 45

    خدمات آب‌ بندی چاله آسانسور با عایق های رطوبتی : ایمنی آسانسور و تجهیزات آن از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین خاطر برای طراحی و نصب آن استانداردهایی تعیین شده است. یکی از آن استانداردها، آب‌بندی چاله آسانسور است. همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، چاهک پایین‌ترین سطح آسانسور است. بنابراین احتمال ورود آب به داخل آن وجود دارد. دقت داشته باشید که منظور ما فقط نفوذ آب‌ های سطحی نیست. از طریق دیوارهای آسانسور هم احتمال ورود آب به چاهک وجود دارد. به عنوان مثال در صورت بالا آمدن سطح آب زیرزمینی آن منطقه یا از طریق آب فاضلاب شهری، این اتفاق می‌افتد. نفوذ آب از چند طریق می‌تواند باعث خسارت شود. داخل چاهک تجهیزات برقی وجود دارد. ورود آب می‌ تواند باعث اتصال و خطرات دیگر شود. همچنین با توجه به تجهیزات آهنی به مرور زنگ‌زدگی اتفاق می‌افتد. برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکلات، آب‌ بندی چاله آسانسور در زمان احداث آن ضروری شمرده می‌ شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 آذر 1402 - 9:56
    بازدید : 37

    تولید فوم ورق XPS عایق کاری شیروانی ها : ورق های پلی استایرن اکسترود شده (Extruded Poly Styrene) که اختصارا به XPS مشهور است، جهت عایق کاری در ساختمان ها و صنعت دارای کاربرد وسیعی می باشد. این فرآورده از اختلاط پلی استایرین معمولی (GPS) با عوامل فوم کننده (Foaming Agent) طی فرآیند اکستروژن بدست می آید. محصول تولیدی ما عاری از هرگونه گازهای مخرب محیط زیست مانند CFC است که بر طبق قوانین وضع شده پروتکل مونترال استفاده از آنها منع شده است. این نوع ورقها با دانسیته 40 کیلویی با روکش کاغذ و در ابعاد 100*600 سانتی و ضخامتهای 4-5-6-8-و 10 سانتی تولید می شود. (ابعاد طول و عرض این نوع ورق ها متناسب با سفارش مشتری قابل تغییر می باشد).

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    7 آذر 1402 - 12:13
    بازدید : 56

    کاربرد انواع پوشش بیتوسیل لوله جهت عایق کاری : بیتوسیل حاصل اصلاح پلیمری بیتومن طی یک فرآیند کاملا دقیق است، پوشش بیتوسیل اصالت خواص ضدخوردگی قیر به عنوان موثرترین پوشش طبیعی را حفظ کرده و با داشتن ترکیبی از الاستومرهای ترموپلاست به خوبی نیازمندی‌های یک پوشش مدرن امروزی را نیز فراهم آورده است. پوشش بیتوسیل بصورت گرم بر روی لوله با ضخامت حداقل ۴ میلیمتر اجرا می‌شود. سیستم پوشش بیتوسیل شامل سه جزء اصلی پرایمر بیتوسیل که با هدف افزایش چسبندگی پوشش، قبل از اعمال پوشش اصلی اعمال می‌گردد. قیر اصلاح شده پلیمری که در دمای ˚C۱۹۰ تا ˚C۲۲۰ درجه سانتی گراد روی سطح لوله اعمال می‌گردد و نوار رویی اصلاح شده که ماهیتی بسیار محکم و در عین حال انعطاف‌ پذیر دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 آذر 1402 - 11:53
    بازدید : 49

    خرید بهترین نوع عایق لوله فومی در کرج : عایق لوله ای الاستومری یکی از عایق های حرارتی و رطوبتی ای می باشد که مانع چگالش لوله های آب سرد می شود و از یخ زدگی آن ها جلوگیری می کند. همچنین این محصول در سیستم های گرمایشی مانع از هدر روی انرژی گرمایشی و دما می شود‌. عایق لوله ای الاستومری یک کالای ویژه جهت محافظت از لوله های فلزی در برابر زنگ زدگی است. در پایان اینکه عایق نمودن لوله ها، موجب کاهش هزینه های اضافی و مانع از هدر رفت انرژی های سرمایشی و گرمایشی هر محیط می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    5 آذر 1402 - 11:13
    بازدید : 92

    کاربرد فوم نسوز الاستومری در صنعت ساخت و ساز : معمولاً استفاده از فوم الاستومری پتویی فواید و کاربردهای چند منظوره دارد، بدین معنی که انتخابِ فوم الاستومری پتویی همزمان بعنوانِ عایقِ حرارتی و عایقِ صوتی امری متداول می باشد. دلایلِ بسیاری برای عایق کاریِ تاسیسات با استفاده از فوم الاستومری پتویی وجود دارد که از جمله مهمترینِ آنها صرفه جویی در انرژی و در نهایت صرفه جویی در میزانِ هزینه ها می باشد. منشاء صرفه جویی در هزینه از آنجاست که عایق کاریِ حرارتی با استفاده از فوم الاستومری پتویی می تواند تلفاتِ گرمایی را به کمینه میزانِ خود تقلیل می دهد و بنابراین انرژیِ ورودیِ لازم برای دمای مثلاً یک سیالِ فرایند در یک مخزن را به شدت کاهش می دهد

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    2 آذر 1402 - 14:39
    بازدید : 27

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2